Temu переглядає бізнес-модель у США та переходить від китайського імпорту до внутрішнього ринку. Платформа більше не продаватиме товари, що надходять безпосередньо з Китаю, і зосередиться на продукції, яка вже фізично знаходиться в Сполучених Штатах.
Про це повідомляє Bloomberg.
Temu адаптується до тарифного тиску США
Власник платформи — китайський холдинг PDD Holdings — заявив, що запрошує американських продавців долучитися до нової схеми. Основною метою змін у торговій політиці онлайн платформи є уникнення імпортних мит.
У Temu стверджують, що споживчі ціни залишаться стабільними, попри зміну логістики.
Формат локального виконання замовлень став відповіддю на тиск з боку американських регуляторів, що зростає. Серед ключових факторів — скасування податкової пільги de minimis, яка дозволяла безмитне ввезення невеликих посилок вартістю до $800. Це рішення фактично обмежило конкурентні переваги Temu, Shein і Alibaba Group, спровокувавши різке здорожчання імпортованих товарів.
Раніше Temu намагалася обходити високі мита, доставляючи товари гуртом на американські склади. Та з огляду на обмеженість запасів і зростання тарифів до 145%, компанія обрала іншу стратегію. Замість надбавок до вартості, які лягали на споживачів, Temu тепер будує локальну екосистему.
У компанії зазначили, що нова модель сприятиме розширенню аудиторії для місцевих продавців. Там підкреслюють, що йдеться не лише про зміну логістики, а й про підвищення якості обслуговування.
Втім, американські постачальники поки не підвищили ціни, хоча їхні складські запаси скорочуються. Через збереження мит китайські партнери не погоджуються компенсовувати витрати, а уряд США досі не окреслив терміни дії нових тарифів.
Раніше повідомлялося, що Макдональдз видалив Біг Тейсті з меню.