Державна служба якості освіти України провела вже друге тестування з української мови та математики серед учнів 6-х та 8-х класів, що дозволило відслідкувати зміни в навчальних результатах у порівнянні з попереднім роком. Про це інформує Міністерство освіти і науки України.
«Важливо, щоб ті дані, які ми використовуємо у своїх управлінських рішеннях, відображали реальний стан справ. Я хочу подякувати всій команді, яка займалася проведенням цього моніторингу. Сьогодні такі дослідження є надзвичайно важливими», — повідомив Оксен Лісовий, міністр освіти і науки України.
За підсумками тестування, шестикласники показали покращені результати, що стало можливим завдяки частковому поверненню до очного навчання — частка дистанційних занять знизилася з 39% до 24% порівняно з попереднім роком. Водночас серед восьмикласників спостерігається погіршення, особливо у математиці, що може бути наслідком стресу, спричиненого війною.
Також відзначено, що учні, які навчалися дистанційно або у змішаному форматі, показали нижчі результати, ніж ті, хто відвідував заняття очно. Виявлено і регіональні відмінності: учні міських шкіл демонструють вищі показники, ніж школярі з сільської місцевості, а результати учнів зі східних і північних регіонів мають тенденцію до зниження.
Дослідження проводилось у травні 2024 року за підтримки ЮНІСЕФ та інших міжнародних партнерів.